سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت اقساط بیمه ایران

?

  

پرداخت اقساط بیمه ایران

  1. پرداخت اینترنتی اقساط بیمه ایران

در زیر کلیه روش های پرداخت اقساط بیمه ایران به صورت اینترنتی معرفی شده است.

  • سامانه پرداخت اینترنتی اقساط بیمه ایران: برای استفاده از این سامانه وارد سایت https://epay.iraninsurance.ir/ شوید. سپس شناسه هفده رقمی پرداخت قسط خود را در فیلد وارد کنید تا جزئیات بیمه نامه شما روئت شود. پس از تایید این اطلاعات، درگاه پرداخت را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت اینترنتی بانک مورد نظر هدایت شوید. با تکمیل فیلد های صفحه پرداخت قسط شما پرداخت می شود.
  •  از طریق سایت و همراه بانک ها: امروزه افراد می توانند از طریق اکثر سایت ها و همراه بانک های مختلف طرف قرارداد بیمه ایران، کلیه اقساط خود را بصورت اینترنتی در سریعترین زمان ممکن پرداخت نمایند.
  • از طریق نرم افزار در تلفن های های همراه: با استفاده از این نرم افزار امکان پرداخت اقساط بیمه نامه های عمر، شخص ثالث و بدنه را دارید. همچنین جهت دریافت خسارت در هنگام بروز حادثه غیر جرحی در تهران می توانید از سرویس خسارت سیار بیمه ایران استفاده کنید. از مزایای این نرم افزار می توان به عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعبه اشاره کرد. کارشناس بیمه با آن قادر است در محل حادثه حاضر شده و مبلغ خسارت را پرداخت کند.

پرداخت اقساط بیمه ایران?

  1. دستگاه های ATM

کافی است مبلغ حق بیمه یا خسارت را به شماره کارت بیمه ایران 6104.3378.8811.8260 کارت به کارت کنید. توجه داشته باشید که رقم را دقیقا مطابق عدد قید شده در برگ اقساط خود وارد نمائید.

  1. از طریق تلفن همراه

بیمه گذار با وارد کردن کد #9668*770* یک پیام از طرف بیمه ایران دریافت می کند. ‌کاربر در ادامه می تواند مراحل بعدی پرداخت اقساط حق بیمه خود را پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود تکمیل کند.

  1. از طریق نمایندگی های بیمه ایران سراسر کشور

در نهایت به عنوان یکی از روش های پرداخت اقساط بیمه ایران می توان به مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور اشاره کرد.

 

شخص ثالث بیمه ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

 

?